Τεύχος 2 2011
ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.)
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: efarmpaid@gmail.com
Για την επιλογή της ύλης εφαρμόζεται το σύστημα των κριτών. Το παραπάνω σύστημα δεν εφαρμόζεται για άρθρα με τον τίτλο: «Άλλα δημοσιεύματα».
Υπεύθυνος: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε.ΠΑΠΑΣ, Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης –
Ομ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Το ηλεκτρονικό περιοδικό ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ στοχεύει στη μετουσίωση της θεωρίας σε συστηματοποιημένη Παιδαγωγική και Διδακτική πράξη.
Διευθυντής Σύνταξης
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΠΑΠΑΣ, Ομ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Συνεργάτες Σύνταξης: Τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.
Αλεξιάδης Μηνάς, Βαγιανός Γεώργιος, Βουδούρη Αγγελική, Γαλανάκη Ευαγγελία, Γκίβαλος Μενέλαος, Γκίβαλου Άντα, Γιαννίτσας Ν., Γραμματάς Θεόδωρος, Δανασσής – Αφεντάκης Αντώνιος, Δασκαλάκης Δημοσθένης, Εξαρχάκος Θεόδωρος, Ζούκης Νίκος, Καΐλα Μαρία, Κακίση – Παναγοπούλου Λουίζα, Καλαβάσης Φραγκίσκος, Καλκάνης Γεώργιος, Καλογήρου Τζίνα, Κατσίκη – Γκίβαλου Άντα, Καψάλης Γεώργιος, Κιτσαράς Γεώργιος, Κολιάδης Εμμανουήλ, Κόκοτας Παναγιώτης, Κόνσολας Μάνος, Κοντάκος Αναστάσιος, Κουτσουβάνου Ευγενία, Κωνσταντίνου Χαράλαμπος, Κωστόπουλος Θεοδόσιος, Λεοντσίνης Γεώργιος, Μαλαφάντης Κωνσταντίνος, Μάνος Κωνσταντίνος, Μάρκου Γεώργιος, Μαρμαρινός Ιωάννης, Μερακλής Μιχαήλ, Μήτσης Ναπολέων, Μπαραλής Γεώργιος, Μπεζεβέγκης Ηλίας, Μυλωνάκου – Κεκέ Ηρώ, Νάκας Αθανάσιος, Νικολάου Σουζάννα, Ξωχέλλης Παναγιώτης, Πανταζής Σπυρίδων, Παπαϊωάννου Απόστολος, Παπακώστας Ιωάννης, Πασσάκος Κωνσταντίνος, Πάτσιου Βίκυ, Πλακίτση Κατερίνα, Πολεμικός Νικήτας, Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα, Ράπτης Αριστοτέλης, Ρήγας Αντώνιος, Σαλβαράς Ιωάννης, Τζάνη Μαρία, Φασούλης Κωνσταντίνος, Φουντοπούλου Μ., Φυριππής Εμμανουήλ, Χαραλαμπάκης Χριστόφορος, Χατζηχρήστου Χ.
Υπεύθυνος:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΠΑΠΑΣ: efarmpaid@gmail.com
Copyright ©2010: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Περιοδική Ηλεκτρονική Έκδοση Επιστημονικού – Εκπαιδευτικού Προβληματισμού
Τεχνική Υποστήριξη Ηλεκτρονικού Περιοδικού: Κωστόπουλος Δημήτριος
Κανένα τμήμα του περιοδικού αυτού δεν αναπαράγεται, δεν αποθηκεύεται σε οποιοδήποτε σύστημα ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοαντιγραφικό και δεν μεταβιβάζεται σε καμία μορφή και με κανέναν τρόπο, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη, πλην των συγγραφέων των ομώνυμων εργασιών.
Το περιοδικό αυτό αναρτήθηκε για λογαριασμό του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ISSN 1792-7587
Η διαθεματική και επιστημολογική γνώση στα πλαίσια της Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης: Θεωρία και Πράξη.
1. Αθανάσιος Ε. Παπάς, Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης,
Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Tο Μαράσλειο Διδασκαλείο Αθηνών και τα Διδασκαλεία της Ελλάδας: Η αρχή και το τέλος.
2. Παπαδημητρίου Έφη, Λέκτορας Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αριστοτέλείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Ροβάτσου Γεωργία, Υποψήφια Διδάκτορας Τμήματος Μεθοδολογίας, Ιστορίας & Θεωρίας της Επιστήμης
Ε.Κ.Π.Α.
Ρενζούλα Ελένη, M.Ed., Εκπαιδευτικός
Μαρμαρινός Ιωάννης, Ομότιμος Καθηγητής
Η Συμβολή των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Κατανόηση και Παραγωγή Κειμένων
3. Νικόλαος Πετρουλάκης, Δρ.
Η προσωπική και η κοινωνική μας συμπεριφορά. Άτομο και Πρόσωπο. Εγώ και Εσύ.
4. Μόνικα Α. Παπά, Δρ. – Εκπαιδευτικός
H επίδραση των πολιτικών και πολιτισμικών αξιών του ελληνικού πνεύματος και της δημοκρατίας στην ενωμένη Ευρώπη: κείμενο για την εκπαίδευση ενηλίκων.
5. Δήμου Γιολάντα, Δρ. Ειδικής Παιδαγωγικής Εκπαιδευτικός ΠΕ60, ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Δ΄ ΑΘΗΝΩΝ
Σεξουαλική εκπαίδευση και αναπηρία: η εκπαίδευση των γονέων των αναπήρων
6. Θώδης Γεώργιος, Φιλόλογος, ΜΑ στη Διδακτική της Ιστορίας
Μεθοδολογικοί τρόποι προσέγγισης της διδασκαλίας της ιστορίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
7. Μόνικα Α. Παπά, Δρ. – Εκπαιδευτικός.
Το εκπαιδευτικό έργο και σχέση Δασκάλου- Μαθητή στο ελληνικό σχολείο: Εκδοτικός οίκος: Αδελφων Κυριακίδη: Θεσσαλονίκη 2011,σελ.103.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Είναι όρος της δημοσίευσης, ότι οι συγγραφείς παραχωρούν τα πνευματικά δικαιώματα και την άδεια δημοσίευσης των άρθρων τους, συμπεριλαμβανομένων και των περιλήψεων, στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης και παραιτούνται κάθε άλλης αξίωσης. Αυτό μας επιτρέπει να διασφαλίσουμε πλήρη προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και τη διάχυση του άρθρου καθώς και του περιοδικού στο ευρύτερο δυνατό αναγνωστικό κοινό με έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή ανά περίπτωση. Μετά τη δημοσίευση οι συγγραφείς μπορούν ασφαλώς να χρησιμοποιήσουν το άρθρο, όπου επιθυμούν χωρίς την άδεια του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης, αρκεί να αναφέρεται, ότι δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό Περιοδικό «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική» που εκδίδεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης. Επίσης δηλώνεται ρητώς ότι κανένα τμήμα των άρθρων του περιοδικού δεν αναδημοσιεύεται και δεν χρησιμοποιείται για οποιοδήποτε λόγο χωρίς την άδεια του Ελληνικού Ινστιτούτου.
ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΝΟΜΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακρίβεια όλων των πληροφοριών και του περιεχομένου, που περιέχονται στο περιοδικό «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική». Εντούτοις, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης και η «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική» δεν υπεισέρχονται στις εκπεφρασμένες απόψεις και θέσεις των συγγραφέων, που σημαίνει ότι τηρούν την επιστημονική και νομική δεοντολογία, τόσο για το περιέχον όσο και για το περιεχόμενο. Επομένως την αποκλειστική ευθύνη αναλαμβάνουν a priori οι συγγραφείς των άρθρων και συνακόλουθα και την νομική ευθύνη.
Σχεδιασμός και προγραμματισμός δικτυακού τόπου:
©2005 Μιχαήλ Ν. Κασούτας