ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.)
www.elliepek.gr
8ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
18 και 19 ΝΟΕΜΒΡΗ 2016
«ΤΟ “ΤΙ” ΚΑΙ ΤΟ “ΠΩΣ” ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ, ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ: ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΞΕΧΝΩ - ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ - ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ»
|
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016
ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ, Πεσμαζόγλου 5 και Σταδίου, Αθήνα
Προσέλευση Συνέδρων: 17:00
Πανηγυρική Έναρξη Συνεδρίου: 17:50
Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΙΤΑΝΙΑ, Πανεπιστημίου 52, Αθήνα
Έναρξη Εργασιών: 8:00
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΞΗΝΤΑΡΑΣ
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΧΟΡΗΓΟΣ: ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
Πρόεδρος: Δημήτριος Ξηντάρας
Λελεντζή Β., Βιλαντώνη Κ., Βουδούρη Δ., Γαζή Μ., Γιαννέα Ρ., Δρίλλια Ουρ., Ζάγκου Σ., Κανάκη-Πρωτόπαπα Σ., Καραμπούλας Γ., Κουδούνα Μ., Κουρέτα Α., Κουτρομάνος Γ., Κωστόπουλος Θ., Μαλαφάντη Ε., Ματζιούνη Χ., Ματζιούνης Ι., Νικολαΐδη Φ., Ξηντάρας Δ., Ξηντάρα Χ., Παπά Βασ.-Γκλ., Παπά Μόν., Ποτικιάν Π., Φανιάδης Γ., Φανιάδης Ε., Φανιάδης Ι., Φερεντίνος Δ.
Υπεύθυνη: Νάσια Κουρέτα
Βιλαντώνη Κ., Βουδούρη Δ., Γαζή Μ., Δρίλλια Ουρ., Γεωργοπούλου Μ., Δούκα Δ., Ζάγκου Σ., Κάτσακα Β., Κολοκυθά Θ., Κουρέτα Α., Λαγογιάννη Φ., Λελεντζή Β., Μαλαφάντη Κ., Ματζιούνη Χ., Ματζιούνης Ι., Μπούρα Β., Νικολαΐδη Φ., Ντάλλα Μ., Ξηντάρα Χ., Πάντα Ε., Παπά Βασ.-Γκλ., Παπά Μόν., Περάκη Μ., Ποτικιάν Π., Πραπαστίτσα Β., Πρωτόπαπα Μ., Στεφανίδου Μ., Φανιάδης Γ., Φανιάδης Ε., Φανιάδης Ι., Χαϊντούτη Δ
Λελεντζή B., Παπά Βασ.-Γκλ., Ματζιούνη Χ., Ματζιούνης Ι.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΠΕΣΜΑΖΟΓΛΟΥ 5 ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΥ, ΑΘΗΝΑ
Προσέλευση Συνέδρων: 17:00
Πανηγυρική Έναρξη Συνεδρίου: 17:50
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΔΕΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ
18:00 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
- Από την Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής
- Από την Αρχιεπισκοπή Αθηνών
- Από τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων
- Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Από τον Δήμαρχο Αθηναίων
- Από την Ακαδημία Αθηνών
- Από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών
- Από τον Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών
- Από το Σώμα Ομοτίμων Καθηγητών
- Από τον Πρόεδρο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος
- Από τον Αρχηγό της Αστυνομίας Πόλεων Αθηνών
- Από τον Πρόεδρο της Εταιρείας Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος
- Από τον Δήμαρχο Περιστερίου
- Από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
- Από τον Πρόεδρο του Κέντρου Έρευνας Επιστήμης και Εκπαίδευσης
- Από τους Προέδρους Πανεπιστημιακών Τμημάτων και Σχολών
- Από την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων
- Από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος
- Από την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
- Από την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας
- Από εκπροσώπους και φορείς της ευρύτερης πολιτισμικής κοινότητας
- Από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης
Κατά την Πανηγυρική Έναρξη του Συνεδρίου θα τιμηθούν προσωπικότητες από τον χώρο της Εκκλησίας, της Επιστήμης, της Εκπαίδευσης ,της Έρευνας, του Ανθρωπισμού και του Πολιτισμού. Η παρουσίαση των προσωπικοτήτων θα γίνει από τον Πρόεδρο του ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ. ΑΘΑΝΑΣΙΟ Ε. ΠΑΠΑ: Ομ. Καθ. Παν. Αθηνών.
Λήξη των εργασιών της Πανηγυρικής Συνεδρίας
08:00 – 09:30: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΡΩΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΛΑΜΠΡΙΝΟΣ ΕΥΣΤ. ΠΛΑΤΥΠΟΔΗΣ, ΣΟΦΙΑ ΚΑΝΑΚΗ-ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ
•ΛΑΜΠΡΙΝΟΣ ΕΥΣΤ. ΠΛΑΤΥΠΟΔΗΣ, Δρ. Φιλοσοφίας, Διδάσκων στο ΔΔΠΜΣ “Ηθική Φιλοσοφία” των Τμημάτων Φ.Π.Ψ. του Ε.Κ.Π.Α. & Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Παιδαγωγικές Επισημάνσεις στα Διασωθέντα Αποσπάσματα του Ηρακλείτου.
•ΣΟΦΙΑ ΚΑΝΑΚΗ-ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ, Δρ. Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Heidelberg Γερμανίας, Επίτιμη Σχολική Σύμβουλος Α’ Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Πειραιά
Πώς ο Αλκμαίων διέκρινε την αισθητηριακή γνώση από τη γνώση της κατανόησης.
•ΜΑΡΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 στην Α/θμια Εκπ/ση Αργολίδας, Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή (ΜΔΔΕ), Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια ΕΚΠΑ
Η διδασκαλία του Πυθαγόρα σε σύγκριση με τις σύγχρονες παιδαγωγικές και μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης.
•ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ. ΣΑΛΑΜΟΥΡΑΣ, Εκπαιδευτικός, Μεταπτυχιακός φοιτητής Φιλοσοφίας του Τμήματος ΦΠΨ Πανεπιστημίου Αθηνών
Η μαιευτική μέθοδος του Σωκράτη και η χρήση της κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.
• ΓΕΩΡΓΙΟΣ Φ. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, M.A., Ph.D., Διευθυντής Δ.Σ. Διλόφου Βάρης
ΓΕΩΡΓΙΑ Α. ΜΠΑΒΕΛΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Η αρετή είναι γνώση: Από το Σωκράτη στους Netizens.
• ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ ΜΠΑΡΔΑΚΑ, Υποψήφια Διδάκτωρ Φιλοσοφίας του Δικαίου, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών -Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης
Η απόφαση του Σωκράτη: Πικρές ώρες για την ανθρωπότητα, ισόβιες στιγμές για τη φιλοσοφία.
• ΕΛΕΝΗ ΝΕΖΗ, Δρ., Διευθύντρια 1ου Γυμνασίου Ηλιούπολης
Πώς ο Σωκράτης «λύνει» το ανθρωπολογικό πρόβλημα. Η έννοια του λόγου.
• ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΡΕΝΤΙΦΗΣ, Διδάκτωρ Φιλοσοφίας ΕΚΠΑ
O Σωκράτης και τα παγκόσμια μηνύματά του για την ανθρωπιστική παιδεία.
09:30 – 11:00: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: : ΣΠΥΡΙΔΩΝ Γ. ΚΡΟΥΣΤΑΛΑΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΝΤΖΟΣ
• ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΝΤΖΟΣ, Πρ. Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε., Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών, Μέλος της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών, Επίτιμος αντιπρόεδρος Συνδέσμου Ιστορικών Συγγραφέων
Έχει παιδευτική αξία το παραμύθι; Αντιρρήσεις· φιλοσοφική, ψυχολογική και διδακτική θεώρηση.
• ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΓΚΛΟΡΙΑ ΠΑΠΑ, Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
ΜΟΝΙΚΑ ΠΑΠΑ, Δρ., Εκπαιδευτικός
Ο Μύθος και το Παραμύθι: Η αλήθεια στη φαντασία και στην αιτιοκρατία. Το «ΤΙ «και το «ΠΩΣ» στην Αγωγή- στη Διδασκαλία και στη Μάθηση: Παιδαγωγική και Ψυχαναλυτική Διάσταση: Θεωρία και Πράξη.
• ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΤΙΔΟΥ, Φιλόλογος-Υπ. Διδάκτωρ Ελληνικής Φιλολογίας Δ.Π.Θ.
ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΤΙΔΗΣ, Φιλόλογος, Απόφοιτος Δ.Π.Θ.
Η συνειδητοποίηση των βασικών χαρακτηριστικών του παροιμιακού λόγου μέσα από μια διερευνητική εξέταση των πιθανών αλληλεπιδράσεων μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών.
• ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΨΙΔΑ-ΒΡΕΤΤΟΥ, Δρ. Κοινωνικής Λαογραφίας, Συγγραφέας, Πρόεδρος Συνδέσμου Φιλολόγων Λευκάδας
Ο σχολικός πολιτισμός ως πεδίο σπουδής μιας (εξελικτικής) μαθητικής λαογραφίας και η παιδαγωγική της σημασία. (Μικρός οδηγός έρευνας).
• ΕΥΑ ΣΠΑΘΑΡΑ, Φιλόλογος, Κοινωνιολόγος, Med «Δημιουργική Γραφή», MSc «Κοινωνικός αποκλεισμός, Μειονότητες και Φύλο»
Απ΄τον Μοσκώβ στον Σελήμ κι απ΄ τον Σελήμ στον Γεώργιο. Η συγκρότηση ταυτότητας ως μια διαρκής διαδρομή στο έργο του Γ. Βιζυηνού.
• ΣΠΥΡΙΔΩΝ Γ. ΚΡΟΥΣΤΑΛΑΚΗΣ, Διδάκτωρ, Φιλόλογος-Παιδαγωγός, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
H παιδαγωγική του σχολείου στο έργο του Αλ. Παπαδιαμάντη. Ερεθίσματα για περαιτέρω προβληματισμούς.
• ΜΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Φιλόλογος, Υποψήφια Διδάκτωρ στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Η διδακτική της λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αντιφάσεις και προοπτικές.
• ΑΘΗΝΑ ΚΟΝΤΑΛΗ, Διδάκτωρ Θεολογίας, Μεταδιδακτορική Συνεργάτις Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
«Ο Καραγκιόζης στην Επανάσταση.» Ιστορική μάθηση και διδασκαλία από το Θέατρο Σκιών.
11.00 – 12.30: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΡΙΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΟΥΔΟΥΡΗ, ΛΕΩΝΙΔΑΣ Β. ΚΑΤΣΙΡΑΣ
• ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΟΥΔΟΥΡΗ, Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. – Ε.Κ.Π.Α.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΠΡΑΞΙΑ, Υπ. Διδάκτωρ Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΜΠΟΥΡΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, Π.Τ.Δ.Ε.- Ε.Κ.Π.Α.
Τα οφέλη της Φιλαναγνωσίας στο δημοτικό σχολείο: Αντιλήψεις της εκπαιδευτικής κοινότητας του Νομού Αττικής
• ΜΕΤΑΞΟΥΛΑ ΜΑΝΙΚΑΡΟΥ, Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων, M.Ed. Παιδικής Λογοτεχνίας, Διδάκτωρ Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Επιστημονική συνεργάτης ΑΣΠΑΙΤΕ (ΕΠΠΑΙΚ)
Φιλαναγνωστικές εμψυχώσεις με επίκεντρο διηγήματα για την ολυμπιακή ιδέα.
• ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΑΓΚΑΡΕΛΗ, Διευθύντρια 6ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπλίου
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΟΥΡΛΑ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, 6ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου
Αρχές και στρατηγικές για την προώθηση της χαράς της ανάγνωσης και της ενίσχυσης της φιλαναγνωστικής κουλτούρας στη σχολική τάξη.
• ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΑΚΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Φιλαναγνωσία: αγάπη για την ανάγνωση, αγάπη για τη ζωή.
• ΑΝΝΑ ΜΠΑΜΠΟΥΡΑ, Εκπαιδευτικός ΠΕ60, Med – ΘΕΠΑΕΕ Πανεπιστημίου Αθηνών
ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ60, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΦΠΨ Πανεπιστημίου Αθηνών
Αρχή του παραμυθιού, καλησπέρα σας!! Όταν ο Παπαδιαμάντης ήρθε στο Νηπιαγωγείο.
• ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ 60 στο 8ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια ΦΠΨ Πανεπιστημίου Αθηνών
Το καπλάνι της βιτρίνας.
• ΛΕΩΝΙΔΑΣ Β. ΚΑΤΣΙΡΑΣ, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13 Νομικών - Πολιτικών Επιστημών
Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις του Σχολείου Εργασίας.
• ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΔΡΟΥΓΚΑΣ, Επίτιμος Σχολικός Σύμβουλος
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός Α/θμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας
Λαογραφία και εκπαίδευση.
12.30 – 14.00: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΣΟΥΖΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΜΟΥΚΤΣΟΓΛΟΥ
• ΣΟΥΖΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, Επίκ. Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ανθρώπινα Δικαιώματα και Εκπαίδευση.
• ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΜΟΥΚΤΣΟΓΛΟΥ, Δρ Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Π. Πάρεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΣΤΑΘΑΤΟΥ, Διδάκτωρ Νεοελληνικής & Παιδικής Λογοτεχνίας, Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Κοινωνικές ανισότητες και δικαιοσύνη στη τριλογία «Αγώνες Πείνας» (The Hunger Games Trilogy).
• ΕΙΡΗΝΗ ΠΛΟΥΜΙΔΗ, Προπτυχιακή Φοιτήτρια Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σχολική αποτυχία και σχολική εγκατάλειψη από τους Ρομά: Διερευνώντας τις στάσεις του πληθυσμού των Ρομά αναφορικά με την εκπαίδευση.
• ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΙΩΑΝΝΟΥ, Φοιτήτρια Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ, Τμήμα ΦΠΨ
Η κοινωνική ζωή των μαθητών στην τάξη και η επίδρασή της στη σχολική επιτυχία.
• ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΚΑΛΟΥ, Dipl.Eng., MSc
Ο ρόλος της Κοινωνίας που μαθαίνει και των Εκπαιδευτικών Δικτύων στη Δια Βίου Μάθηση.
• ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΙΑΣ, Μεταπτυχιακός φοιτητής του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Προσπάθειες Επιβολής Διδάκτρων στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
• ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. (ΠΕ70)
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ, Διευθυντής Σχολικής Μονάδας Π.Ε. (ΠΕ70)
Η επιλογή των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων μέσα από τα νομοθετήματα (τους νόμους και τα Προεδρικά διατάγματα). Συγκριτική παρουσίαση και …μια νέα πρόταση για την επιλογή των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων.
• ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ Α. ΣΙΜΕΝΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Πατρών
ΑΘΗΝΑ Ε. ΤΖΙΟΥΜΑ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, MSc Πανεπιστημίου Αιγαίου
Επιλογές Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων. Από τον νόμο 1566/1985 στον νόμο 4327/2015: συνέχειες και ασυνέχειες.
14.00 – 15.30: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΕΜΠΤΗ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΑΘ. ΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΟΥΡΕΑ
• ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΑΘ. ΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ Δρ. Μηχανικός ΕΜΠ, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.04
Αναγκαιότητα πάγιας δυναμικής θεσμοθέτησης επαγγελματικών δικαιωμάτων στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.
• ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΓΑΛΙΤΗΣ, Δρ. Επιστημών της Αγωγής, Εκπαιδευτικός
Παρουσία και προοπτική της εσπερινής εκπαίδευσης στην σύγχρονη Ελληνική πραγματικότητα.
• ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Διαπανεπιστημιακού/ Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση» ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ
Αξιολόγηση σχολικής επίδοσης-Βαθμολογία-Εξετάσεις.
• ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΠΡΑΒΕΛΟΥ, Μ.Εd., Υπ. Δρ. Παντείου Πανεπιστημίου
Κοινωνική βιογραφία: εμπόδια και δυνατότητες.
• ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΟΥΡΕΑ, Δρ., Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής.
• ΜΑΙΡΗ KΟΥΔΟΥΝΑ, M.Ed., Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Aθηνών, Κοινωνιολόγος, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα .Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ»
Έρευνα στην Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική – Εκπαιδεύοντας μαθητές σε Νοσοκομειακό Σχολείο.
• ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, Εκπαιδευτικός Δ.Ε. ΠΕ02, Ph.D. Κλασική Φιλολογία- ΕΚΠΑ, M.Ed. Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Η ευημερία των Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και η επίδραση που ασκεί σε αυτή το άγχος τους και η συμπεριφορά του Σχολικού Ηγέτη.
• ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Mεταπτυχιακή φοιτήτρια Θε.Π.Α.Ε.Ε, ΕΚΠΑ
Καλλιεργώντας την ιστορική σκέψη μέσα από τις ερωτήσεις: θεωρητική και ερευνητική προσέγγιση.
15.30 – 17.00: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΕΚΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΣΙΤΩΤΑ
• ΦΩΤΕΙΝΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ, Συνταξιούχος Εκπαιδευτικός ΠΕ70, Κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης του Π.Τ.Δ.Ε.-Ε.Κ.Π.Α.
Η έννοια της παιδικής ηλικίας στη σύγχρονη εποχή.
• ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΓΚΛΟΡΙΑ ΠΑΠΑ, Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
ΜΟΝΙΚΑ ΠΑΠΑ, Δρ., Εκπαιδευτικός
Η υπέρβαση των παραδοσιακών ρόλων στα δύο φύλα. Το ΤΙ και το ΠΩΣ στην αναδόμηση κατεστημένων αντιλήψεων του δρώντος υποκειμένου καθώς και στο είναι και στο γίγνεσθαι της κοινωνικής και εκπαιδευτικής διαδικασίας: Θεωρία και Πράξη.
• ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΟΡΑΓΛΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια
Το έμφυλο στοιχείο στα σχολικά εγχειρίδια του δημοτικού.
• ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΣΙΤΩΤΑ, Εκπαιδευτικός ΠΕ60, Κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου σπουδών στην «Ψυχική Υγεία»
Η συμβολή των δημιουργικών δραστηριοτήτων (Θεατρικό παιχνίδι - Μουσικοκινητική Αγωγή) του Νηπιαγωγείου στην ενίσχυση της ψυχικής υγείας του νηπίου.
• ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΛΗ, M.Ed., Εκπαιδευτικός ΠΕ60, 8ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου
Έρευνα για την οργάνωση της «γωνιάς βιβλιοθήκης στο νηπιαγωγείο».
• ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ60
ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΣΙΣΚΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, προπτυχιακή φοιτήτρια Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Α.Π.Θ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΡΣΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ60
Το «τι» και το «πώς» της Αισθητικής Αγωγής στην Προσχολική Εκπαίδευση: Η αισθητική προσέγγιση ενός έργου τέχνης.
• ΕΛΕΝΗ ΚΩΛΕΤΤΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ 70
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΨΩΜΑ, Εκπαιδευτικός ΠΕ 70
Η Εις Βάθος προσέγγιση στην Τέχνη.
• ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, Εκπαιδευτικός Εικαστικής Αγωγής στη Δημόσια Β/θμια Εκπαίδευση
Ιμπρεσιονισμός. Το φως και το χρώμα μέσα από τα μάτια του Κλωντ Μονέ. Διδακτική πρόταση στο μάθημα των Εικαστικών.
17.00 – 18.30: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΕΒΔΟΜΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Θ. ΖΑΧΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΑΘΑΚΗ
• ΣΕΒΑΣΤΗ ΖΩΗ, PhD, MPhil, MSc, Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Φιλόλογος, Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Περιστερίου
ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ, MA, Εκπαιδευτικός ΠΕ08, Καλλιτεχνικών, Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Περιστερίου
Δημιουργική αξιοποίηση των σχεδίων δράσης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: «Το Περιστέρι, χθες και σήμερα: Η Ιστορία του μέσα από τις εικόνες».
• ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΑΘΑΚΗ, Σχολική Σύμβουλος Καθηγητών Φυσικών Επιστημών Δυτικής Κρήτης
Από την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη: Προσανατολισμοί και προκλήσεις στα σχολεία.
• ΑΓΓΕΛΙΚΗ Α. ΚΟΥΜΝΑ, Αρχαιολόγος-Ιστορικός Τέχνης, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δ/νση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεωτέρων και Συγχρόνων Μνημείων
ΜΑΝΟΣ ΜΙΚΕΛΑΚΗΣ, Αρχαιολόγος-Ιστορικός Τέχνης, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, Διεύθυνση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεωτέρων και Συγχρόνων Μνημείων
Τεχνικές και εργαλεία της δραματικής τέχνης για την ερμηνεία της νεώτερης πολιτιστικής κληρονομιάς. Το παράδειγμα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Διεύθυνσης Προστασίας και Αναστήλωσης Νεωτέρων και Συγχρόνων Μνημείων του ΥΠΠΟΑ για το αστικό τοπίο της Αθήνας.
• ΜΑΝΟΣ ΜΙΚΕΛΑΚΗΣ, Αρχαιολόγος-Ιστορικός Τέχνης, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, Διεύθυνση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεωτέρων και Συγχρόνων Μνημείων
ΑΓΓΕΛΙΚΗ Α. ΚΟΥΜΝΑ, Αρχαιολόγος-Ιστορικός Τέχνης, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, Διεύθυνση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεωτέρων και Συγχρόνων Μνημείων
«Στο θέατρο μια μέρα»: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα- δρώμενο για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
• ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΡΕΛΑ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας
Με την Τέχνη ταξιδεύω και γνωρίζω νέους φίλους.
• ΜΑΡΙΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΡΙΚΟΥ Εκπαιδευτικός ΠΕ70 -Μ.Δ.Ε. Ιονίου Πανεπιστημίου
Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας με τη χρήση Τ.Π.Ε. σε δίγλωσσους μαθητές Τμήματος Υποδοχής.
• ΔΗΜΗΤΡΗΣ Θ. ΖΑΧΟΣ, Επίκουρος Καθηγητής Παιδαγωγικής-Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΣΤΡΑΤΙΝΑ ΒΕΛΗ, Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης - ΑΠΘ
ΣΟΦΙΑ ΒΙΛΙΑΡΔΟΥ, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια ΦΠΨ - ΕΚΠΑ
Εκπαιδευτικοί & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Η περίπτωση της Αρτάκης (Εύβοιας).
• ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΑ ΔΙΑΚΟΓΕΩΡΓΙΟΥ, Διδάκτωρ του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, Σχολική Σύμβουλος 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Σάμου
H ένταξη των αλλοδαπών και των παλιννοστούντων μαθητών στο Δημοτικό Σχολείο.
18.30 – 20.00: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΓΔΟΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΖΗΣ, ΝΤΟΡΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΟΥ
• ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΝΝΗΣ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70
ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΥΚΑ, Νοσηλεύτρια, MCs, ΠΕΔΥ Ν. Μεσσηνίας
Πολυπολιτισμικότητα και Διαπολιτισμικότητα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
• ΝΤΟΡΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΟΥ, Δρ. Πανεπιστημίου Σορβόννης, Paris III, Εκπαιδευτικός γαλλικής γλώσσας, Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο
Αυτενέργεια και αυτονόμηση του μαθητή μέσα από τη χρήση των νοητικών χαρτών: η περίπτωση των ξένων γλωσσών.
• ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΙΑΒΟΥ, Διδάκτωρ, Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό-Σχολή Ναυτικών Δοκίμων-Τομέας Ανθρωπιστικών και Πολιτικών Επιστημών
ΑΙΜΙΛΙΑ ΡΟΦΟΥΖΟΥ, Διδάκτωρ, Επίκουρη καθηγήτρια-Σχολή Ναυτικών Δοκίμων-Τομέας Ανθρωπιστικών και Πολιτικών Επιστημών
Διαπολιτισμικό Coaching στο μάθημα της ξένης γλώσσας.
• ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, Διδάκτωρ, Eκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης
Πολυγλωσσική - Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διδασκαλία Ξένων γλωσσών.
• ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ05, M.Ed. στη Διδασκαλία της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας
Το «τι» και «πως» στη διδασκαλία της Ξένης Γλώσσας.
• ΘΩΜΑΪΤΣΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑ Εκπαίδευση Ενηλίκων
Η διαπολιτισμική εκπαίδευση ως αναγκαιότητα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.
• ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΖΗΣ, Καθηγητής ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΔΙΑΚΟΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΑ, Σχολική Σύμβουλος Β΄ Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Σάμου
Θρησκεία και Διαπολιτισμική Επικοινωνία στα Ανθολόγια του Δημοτικού Σχολείου.
• ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΔΙΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Καθηγητής Οικιακής Οικονομίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ο διαπολιτισμικός χαρακτήρας των σχολικών εγχειριδίων της Οικιακής Οικονομίας.
08:00 – 09:30: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΡΩΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΣΟΦΙΑ ΚΑΛΟΓΡΙΔΗ, ΣΠΥΡΟΣ ΒΡΕΤΤΟΣ
• ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε.
Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1929 και ο βασικός εισηγητής της Ευάγγελος Κακούρος κινήθηκαν προς την κατεύθυνση: Γνώσεις για τη ζωή και όχι για την επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης.
• ΣΠΥΡΟΣ ΒΡΕΤΤΟΣ, Συγγραφέας, Δ.Φ.
Η νέα παγκόσμια πραγματικότητα και η αναγκαιότητα των σταθερών, πανανθρώπινων αξιών.
• ΣΟΦΙΑ ΚΑΛΟΓΡΙΔΗ, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ, Σύμβουλος Καθηγήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Η συμβολή της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης στην αυτονομία και στην αυτογνωσία του μανθάνοντος ατόμου.
• ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡ. ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ, Πτυχιούχος Κλασσικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, Μεταπτυχιακός Φοιτητής Τομέα Επιστημών της Αγωγής, «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική», Διδακτική - Προγράμματα Σπουδών, Πανεπιστημίου Αθηνών, Υπ. Δρ. Κλασσικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, Μέλος της Ενώσεως Συντακτών Διαδικτύου
Προγράμματα και Διδασκαλία.
• ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ, Δασολόγος, Προϊσταμένη τμήματος Πρασίνου Δήμου Αρταίων
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ, Μηχανολόγος Προϊστάμενος Τμήματος Χορήγησης Αδειών Οδήγησης ΠΕ Άρτας
Οι σιωπηρές εργασίες στο παρελθόν (στο Δημοτικό Σχολείο και μάλιστα στο Μονοτάξιο σχολείο της δεκαετίας του 1950).
• ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΙΑΜΕΣΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ05, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Οι καινοτόμες δράσεις και το Αναλυτικό Πρόγραμμα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ποια η σχέση τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;
• ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΜΕΝΑΚΑ, Εκπαιδευτικός ΠΕ06, ΓΕΛ Φυλής, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Ε.Α.Π.
Το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για τις ξένες γλώσσες στο Λύκειο, η σύνδεσή του με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού και η παρέμβαση του εκπαιδευτικού.
• ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΑΘΑΚΗ, Σχολική Σύμβουλος Καθηγητών Φυσικών Επιστημών Δυτικής Κρήτης
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ02-Φιλόλογος Καθηγήτρια
ΑΝΝΑ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΑΚΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ02-Φιλόλογος Καθηγήτρια
Σχολικά διαλείμματα εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη.
09:30 – 11:00: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΜΑΡΙΑ ΔΡΟΣΙΝΟΥ, ΚΩΣΤΑΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ
• ΚΩΣΤΑΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ, Ειδικός Πάρεδρος ε.τ. του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
Αναλυτικό Πρόγραμμα για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σοβαρές δυσκολίες μάθησης (ΑμΕΕΑ&ΣΔΜ).
• ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΥΡΙΑΚΗ, Σχολική Σύμβουλος 48ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής
ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΔΑΛΗ, Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής
Οργάνωση πλαισίου αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς στο γενικό σχολείο.
• ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ, M.Ed., Εκπαιδευτικός ΠΕ70, Διευθύντρια 16ου Δ.Σ. Λαμίας
ΤΑΚΗ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ-ΝΑΤΑΛΙΑ, M.Ed., Εκπαιδευτικός ΠΕ70, Ειδική Παιδαγωγός, Φοιτήτρια Τμήματος Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
Ο ρόλος της Συμβουλευτικής στην Ειδική Αγωγή.
• ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΡΙΖΟΣ, Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής στην Α/θμια Εκπαίδευση, MEd, Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών
Ο εντοπισμός των χαρισματικών παιδιών. Εκφάνσεις, περιορισμοί και διλήμματα.
• ΜΑΡΙΑ ΔΡΟΣΙΝΟΥ, Επίκουρη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, ΜΑ στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Το «Τι» και το «Πως» στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση κωφής κοχλιεμφυτευμένης μαθήτριας για τη διδασκαλία της πρώτης ανάγνωσης και γραφής και την ανάπτυξη του προφορικού λόγου.
• ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Λ. ΚΟΥΜΠΙΑΣ, Δρ., Σχολικός Σύμβουλος 50ής Περιφέρειας Δ.Ε. Β' Ανατολικής Αττικής
Ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση το πλαίσιο της συνεκπαίδευσης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο τυπικό σχολείο και τις βασικές αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.
• ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΤΣΙΤΣΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, 8ο Δ.Σ. Παλαιού Φαλήρου, Master of Arts in Education Sciences, Ειδίκευση στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και τον Προσανατολισμό, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε
ΕΛΕΝΗ ΠΛΕΣΤΗ, Διευθύντρια 2ου Δ.Σ. Μάνδρας, M.Sc in Theory, Practice and Evaluation of Education, Ειδίκευση στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και τον Προσανατολισμό, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε
ΑΓΛΑΪΑ ΣΤΑΜΠΟΛΤΖΗ, Δασκάλα Ειδικής Αγωγής, 22ο Δ.Σ. Αχαρνών, Διδάκτωρ Ειδικής Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, EKΠΑ
ΡΑΝΥ ΚΑΛΟΥΡΗ, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε
Δυσλεξία και Τριτοβάθμια Eκπαίδευση: Αντιλήψεις και απόψεις καθηγητών και φοιτητών
• ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΥΚΟΥΛΑ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 – Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου, Mεταπτυχιακό δίπλωμα Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής, Διδάκτωρ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών
Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς και συναισθηματικές διαταραχές.
11:00 – 12:30: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΡΙΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η. ΜΠΑΡΑΛΗΣ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΖΑΜΟΥ
• ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η. ΜΠΑΡΑΛΗΣ, Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών
Στρατηγικές εκτέλεσης της πράξης της διαίρεσης για μαθητές Δημοτικού Σχολείου.
• ΑΡΓΥΡΩ ΠΑΛΑΙΟΘΟΔΩΡΟΥ Ph. D., M. Ed., Τ. Διδάσκουσα στο Διδασκαλείο «Ευάγγελος Παπανούτσος» Π.Τ.Δ.Ε., Παν/μίου Πατρών & ΠΔ.407/80 Π.Τ.Δ.Ε., Παν/μίου Πατρών, Εκπαιδευτικός Α/βαθμιας Εκπαίδευσης
Ανάπτυξη και καλλιέργεια Μουσειακής Αγωγής σε μαθητές της Στ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου: Στόχοι - Δραστηριότητες - Παιδαγωγικά αποτελέσματα από την υλοποίηση του προγράμματος στη σχολική τάξη.
• ΙΩΑΝΝΑ Γ. ΣΤΑΥΡΟΥ, Εκπαιδευτικός, MSc
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η. ΜΠΑΡΑΛΗΣ, Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών
Αναγωγή της πρόσθεσης, της αφαίρεσης και του πολλαπλασιασμού πολυψήφιων αριθμών σε πράξεις μονοψήφιων.
• ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ, Δρ., Σχολική Σύμβουλος ΠΕ70 στην 4η Περιφέρεια Π.Ε. Ν. Ηρακλείου Περιφερειακής Διεύθυνσης Κρήτης
Το «τι» και το «πως» στη Διαθεματική.
• ΑΝΤΩΝΙΟΣ Ι. ΜΠΑΚΑΛΟΥΜΗΣ, Πολιτικός επιστήμων, Θεολόγος, πρώην λέκτωρ στην πολιτική επιστήμη- πολιτική θεωρία στο πανεπιστήμιο Kent at Canterbury (Chausser College)
Ο αναστοχασμός ως η κατεξοχήν διδακτική μέθοδος και παιδαγωγική θέση.
• ΕΥΠΡΑΞΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, Υπ. Διδάκτωρ Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ, Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΟΝΤΩΣΟΡΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Η διδασκαλία της ιστορίας με τη χρήση βιωματικών δράσεων.
• ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΖΑΜΟΥ, Διδάκτωρ Ιστορίας της Τέχνης (Paris 1, Pantheon-Sorbonne), Φιλόλογος Πρότυπου ΓΕΛ Βαρβακείου
«Αναζητώντας τις ρίζες μας»: ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την ελληνική γλώσσα ως πυλώνα του ευρωπαϊκού πολιτισμού.
• ΕΙΡΗΝΗ ΠΛΟΥΜΙΔΗ, Προπτυχιακή Φοιτήτρια Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Νεοελληνικές διάλεκτοι στην Εκπαίδευση: Διερευνώντας τις στάσεις γονέων μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
12:30 – 14:00: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: : ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΔΑΝΙΗΛΙΔΟΥ
• ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΕΡΠΕΣ, Υπ. Διδάκτωρ Λαογραφίας, διδάσκων στο Πειραματικό Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΧΙΟΝΙΔΗΣ, Διδάκτωρ Ιστορίας, διδάσκων στο Πειραματικό Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
Ένα μάθημα ελληνικής γλώσσας. Διδακτική πρόταση για τη συνεξέταση αρχαίας και νέας ελληνικής γλώσσας στο πλαίσιο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
• ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΟΣ, Εκπαιδευτικός ΠΕ33 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ποια γλώσσα μου έδωσαν ελληνική; Πώς μια γλώσσα συγχύζει τα παιδιά.
• ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Πιερίας, ΠΔΕ Κ. Μακεδονίας
Παραδοσιακές και σύγχρονες διδακτικές πρακτικές διόρθωσης και αξιολόγησης της γραπτής έκφρασης των μαθητών στο πλαίσιο της γλωσσικής διδασκαλίας.
• ΕΥΓΕΝΙΑ ΔΑΝΙΗΛΙΔΟΥ, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02
ΙΩΑΝΝΑ ΒΟΡΒΗ, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02
Προγραμματισμός, προετοιμασία και σχεδιασμός της διδασκαλίας σε τάξεις μικτής δυναμικότητας. Ένα παράδειγμα σχεδίου μαθήματος για τη Νεοελληνική Γλώσσα.
• ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΑΠΑΜΑΝΩΛΗ, Διδάκτωρ Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΤΖΑΡΑΣ, Διδάκτωρ Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών
Αρχαία Ελληνικά, Φιλοσοφικός Λόγος Γ΄ Ενιαίου Λυκείου: Μια κριτική προσέγγιση στη διδασκαλία των πλατωνικών αποσπασμάτων.
• ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΖΑΓΚΟΥ, Δρ., Φιλόλογος
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΒΙΛΑΝΤΩΝΗ, Φοιτήτρια Φιλοσοφικής Σχολής
ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ ΓΑΖΗ, Φοιτήτρια Φιλοσοφικής Σχολής
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΟΤΙΚΙΑΝ, Φοιτήτρια Φιλοσοφικής Σχολής
Η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών μέσω των Πατερικών κειμένων.
• ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, Φιλόλογος, Msc «Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας με Νέες Τεχνολογίες»
«Επί Ασπαλάθων»: Μια διδακτική πρόταση αξιοποίησης της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στη λογοτεχνία.
• ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΣΗΜΟΠΟΥΛΟΣ, PhD Σερβική γλώσσα και Φιλολογία - PhD.c. Κλασσική Φιλολογία-Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων
Συνοπτική προσέγγιση στις δραματουργικές παραμέτρους των φιλολογικών μαθημάτων.
14:00 – 15:30: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΕΜΠΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΜΑΡΙΑ Μ. ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΟΥ
• ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β. ΘΩΔΗΣ, Φιλόλογος, ΜΑ στη Διδακτική της Ιστορίας, Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Η Επιστημολογία στην Εκπαίδευση: η περίπτωση της Ιστορίας.
• ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΩΣΤΑΚΗ, Κλασική Φιλόλογος, Απόφοιτη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια του ΔΔΠΜΣ «Ηθική Φιλοσοφία» Παν/μίου Πελοποννήσου και ΕΚΠΑ
Η ισχύς των άγραφων νόμων στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή.
• Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, Θεολόγος Καθηγητής στο Πειραματικό ΓΕ. Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ, Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ, Διδάσκων στην ΑΣΠΑΙΤΕ/Παράρτημα Β. Αιγαίου
Διδάσκοντας το μάθημα των Θρησκευτικών με κείμενα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Νίκος Καζαντζάκης – Φώτης Κόντογλου – Στρατής Μυριβήλης – Γιώργος Θεοτοκάς - Γιώργος Σεφέρης – Άγγελος Σικελιανός – Οδυσσέας Ελύτης).
• ΑΘΗΝΑ ΝΤΟΥΛΙΑ, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ70
Επιτυγχάνοντας την αναγνωστική κατανόηση στο γλωσσικό μάθημα: ένα ενδεικτικό παράδειγμα δειγματικής διδασκαλίας.
• ΚΑΛΥΨΩ Ν. ΛΑΖΟΥ-ΜΠΑΛΤΑ, Μ.Α., Φιλόλογος στη Δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Η Μήδεια στο θεατρικό έργο Medeamaterial του Heiner Müller.
• ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΒΟΥΤΣΙΝΑ, Υποδιευθύντρια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στη Σχολή Μωραΐτη, ΠΕ01, ΠΕ33
Η σύγχρονη γνωσιολογία στην εκπαίδευση.
• ΜΑΡΙΑ Μ. ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΟΥ, Σχολική Σύμβουλος 15ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής
Το αποτύπωμα της δημιουργικής παρέμβασης στη σχολική κοινότητα: δημιουργώντας πλαίσια για την άσκηση της αγωγής.
• ΜΟΝΙΚΑ ΠΑΠΑ, Δρ., Εκπαιδευτικός
ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΓΚΛΟΡΙΑ ΠΑΠΑ, Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
Η ψυχολογία του βάθους ή τού ασυνειδήτου: ΑDLER-FREUD-JUNG: Το ΤΙ και το ΠΩΣ στην αγωγή – στη διδασκαλία, στην εκπαίδευση και τη μάθηση: Θεωρία και Πράξη.
15:30 – 17:00: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΕΚΤΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΛΕΩΝΙΔΑΣ Χ. ΜΠΟΜΠΑΣ, ΦΩΤΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
• ΦΩΤΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, Διδάκτωρ Σχεσιοδυναμικής Παιδαγωγικής και Συμβουλευτικής του Προσώπου
«…Κι αν τελικά, δάσκαλοι και μαθητές είναι άνθρωποι και επικοινωνούν μεταξύ τους;...».
• ΛΕΩΝΙΔΑΣ Χ. ΜΠΟΜΠΑΣ, Δρ., Συγκριτικός της Εκπαίδευσης, Δ/ντής Σπουδών «Νέα Εκπαιδευτήρια-Γ. Μαλλιάρα».
Ένας επίκαιρος βιωματικός των δασκάλων προβληματισμός πάνω στο συνεργατικό(;) τρίπτυχο «σχολείο - δάσκαλος - γονείς μαθητών».
• ΕΥΡΥΔΙΚΗ Γ. ΝΑΣΑΙΝΑ, Καθηγήτρια ΠΕ07 στην Α/θμια Εκπαίδευση, Mεταπτυχιακό από τη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΕΛΕΝΗ Β. ΤΣΙΓΚΑ, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Επίτιμη Σχολική Σύμβουλος Α/θμιας
Η συμβολή των στελεχών της εκπαίδευσης στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
• ΝΙΚΟΣ ΖΟΥΚΗΣ, Εκπαιδευτικός - Ερευνητής, 106ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Το τι και το πώς στην εκπαίδευση ικανοτήτων.
• ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΜΒΙΛΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 στο Λεόντειο Λύκειο Πατησίων, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η Γαλλόφωνη Εκπαίδευση στην Ελλάδα 19ος-20ος αιώνας: Η περίπτωση του Λεόντειου Λυκείου.
• ΜΟΝΙΚΑ ΠΑΠΑ, Δρ., Εκπαιδευτικός
ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΓΚΛΟΡΙΑ ΠΑΠΑ, Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
Από τον βερμπαλισμό των λόγων στον βερμπαλισμό της εικόνας: Ακούω και ξεχνώ-βλέπω και θυμάμαι-κάνω και καταλαβαίνω: Παιδαγωγική-ψυχολογική και διδακτική διάσταση. Θεωρία και Πράξη.
• ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ, Εκπαιδευτικός ΠΕ11, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΝΑΚΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ11, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
ΕΡΑΤΩ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ11, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΟΛΥΖΩΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ 70- ΠΕ 02, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
Διδακτικό υλικό για το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο.
• ΠΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Frederick Κύπρου
Η επίδραση της πρακτικής άσκησης στη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής και τις αντιλήψεις των μελλοντικών δασκάλων.
17:00 – 18:30: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΕΒΔΟΜΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΙΛΟΥΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΟΛΥΖΩΗ
• ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ, Ph. D., M. Ed., Εκπαιδευτικός Α/βαθμιας Εκπαίδευσης
ΑΡΓΥΡΩ ΠΑΛΑΙΟΘΟΔΩΡΟΥ, Ph. D., M. Ed., Εκπαιδευτικός Α/βαθμιας Εκπαίδευσης, Τ. Διδάσκουσα στο Διδασκαλείο «Ευάγγελος Παπανούτσος» Π.Τ.Δ.Ε., Παν/μίου Πατρών & ΠΔ.407/80 Π.Τ.Δ.Ε., Παν/μίου Πατρών
Μελέτη της επίδρασης της ψυχολογικής και σωματικής κόπωσης στην αθλητική και εκπαιδευτική διαδικασία.
• ΑΣΠΑΣΙΑ ΔΑΝΙΑ, Διδάκτωρ, Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, ΤΕΦΑΑ/ΕΚΠΑ
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΝΑΚΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ11, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ, Εκπαιδευτικός ΠΕ 11, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΜΙΚΕΛΗ, Ράλλεια Πειραματικά Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΠΑΚΑΛΗ, Ράλλεια Πειραματικά Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών
Απόψεις εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής σχετικά με την εφαρμογή του μοντέλου «Διδασκαλία παιχνιδιών με έμφαση στην τακτική κατανόηση» στην ελληνική σχολική πραγματικότητα.
• ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΕΚΚΑΣ, Θεολόγος-Γεωπόνος, Μεταπτυχιακός Φοιτητής Οινολογίας
Η εκπαίδευση στην διατροφή του χθες και του σήμερα στην Αργολίδα.
• ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΣΙΚΟΛΑΤΑΣ, Εκπαιδευτικός ΠΕ18.02 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εργαλείο ανάπτυξης επιχειρησιακής κουλτούρας: Δημιουργία και διαχείριση σχολικού κυλικείου.
• ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΟΓΛΗΣ, Μ.Δ.Ε., Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Διαθεματική Προσέγγιση και Αξιοποίηση της Βιωματικής Μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
• ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΙΛΟΥΡΗΣ, Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε.
• ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΤΖΙΟΥΝΗ, Πτυχιούχος Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΜΟΝΙΚΑ ΠΑΠΑ, Δρ., Εκπαιδευτικός
ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΓΚΛΟΡΙΑ ΠΑΠΑ, Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές: Ποσοτική και ποιοτική έρευνα.
• ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ32, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΖΕΠΑΤΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ16, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΟΛΥΖΩΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70- ΠΕ02, 1ο 12/θ Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο)
Eκπαιδευτικό - Διδακτικό υλικό για το Ολοήμερο Διδακτικό Σχολείο.
18:30 – 20:10: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΓΔΟΗ
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛ. ΞΗΝΤΑΡΑΣ, ΜΙΧΑΗΛ ΚΕΦΑΛΑΣ
• ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛ. ΞΗΝΤΑΡΑΣ, Διευθυντής Ιδ. Σχολείου, Συγγραφέας, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Ουτοπία ή Πραγματικότητα;
• ΕΛΕΝΗ Π. ΠΑΡΑΣΧΟΥ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Η συμβολή της εκπαίδευσης στη διαμόρφωση παιδείας.
• ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΥΘΕΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕ02, ΠΕ16.02, MSc, Yπ. Διδάκτωρ Μουσικών Σπουδών ΑΠΘ
ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΟΜΝΙΚΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, MSc
Η διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
• ΜΙΧΑΗΛ ΚΕΦΑΛΑΣ, Διδάκτωρ μουσικής σύνθεσης του Πανεπιστημίου Goldsmiths του Λονδίνου, Εκπαιδευτικός ΠΕ16.01 Μουσικής
Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας στην Εκπαίδευση. Εξερεύνηση των δυνατοτήτων χρήσης της εφαρμογής Aurasma στη διδασκαλία της μουσικής.
• ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΙΤΣΑΔΙΩΤΗ, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α. «Πληροφορική στην Εκπαίδευση»
Σενάριο Διδασκαλίας με τη βοήθεια Drupal
• ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΥΘΕΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, Εκπαιδευτικός, MSc Ψηφιακά Συστήματα
ΘΕΟΔΩΡΑ ΣΙΜΙΝΤΖΗ, Φιλόλογος, MSc
Συγκέντρωση και κατηγοριοποίηση εικονικών και απομακρυσμένων εργαστηρίων.
• ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΚΑΛΟΥ, Dipl.Eng., MSc
Μία άλλη προσέγγιση του μαθήματος της Πληροφορικής: Δημιουργία Αndroid εφαρμογών από μαθητές.
• ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΤΖΙΟΥΝΗ, Πτυχιούχος Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΜΟΝΙΚΑ ΠΑΠΑ, Δρ., Εκπαιδευτικός
ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΓΚΛΟΡΙΑ ΠΑΠΑ, Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
Η πληροφορική στην εκπαίδευση: Ανακάλυψη και δημιουργικότητα των μαθητών ή επανανακάλυψη της γνώσης;
• ΣΟΥΜΕΛΑ ΑΣΚΗΤΑ, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης, ΠE03- MSc
Η συμβολή του ηλεκτρονικού φακέλου μαθητή στην Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική.
Μετά το πέρας των εισηγήσεων ακολουθεί η καταληκτήρια ομιλία από τον Πρόεδρο
του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.),
ΟΜΟΤΙΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟ Ε. ΠΑΠΑ.
Σχεδιασμός και προγραμματισμός δικτυακού τόπου:
©2005 Μιχαήλ Ν. Κασούτας